Grillkväll

Hej, hemma från en grymt rolig kväll men många roliga!
Tog typ bara en bild orkade inte ta fler.
Inte speciellt bra bild men det är vad man får när det är skummt ljus och bara snbbt upp med en mobilkamera.
 
När jag kom hem åt jag bara lite nattmat och tog lite piller ;) tror typ jag ska dö av hosta, ont i halsen och tät i näsan :) su nu ligger jag i sängen och softar funderar på om jag ska läsa lite i en bok som jag har hittat men vet inte om jag orkar ;)
 
"insperations" inläggen jag la ut förut var båda tidsinställdainägg så jag hoppas att det funkade så kan jag ju göra det lite oftare, tex om jag inte hinner att blogga.
 
Lördagen, japp skrev ju förut vad som händer imorgon men lite ändrade planer ;) ingen fika men Joanna får bli en annan dag :D 
 
Men nu så har jag slut på skrivkrafter i fingrarna så Pussar och Kramar Emmie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0