Skolstart

Hej!
 
Haha om ni läser många bloggar antar jag att ni har läst denna rubriken typ överallt ;)
 
Men aa skolan började ju idag och det var åttan som väntade. Så nu är det dags för betyg.
Efter skolan så gick jag och olivia ner till stan och kollade lite sen tog vi bussen till torp och kika lite där. När jag kom hem så hade jag tre påsar ;)
En klocka! ur & penn special erbjudande typ 150 kronor riktigt fin finns i många färger! Jag valde vit silvrig typ.
      Topp från veromoda med "blingad" krage
Och ett armband från ginatricot.
 
Kanske inte dom bästa bilderna med så får det bli när man tar med mobilen ;D
 
Imorgon så är det skolfotografering, blir väll ett par shorts och den tröjan jag köpte idag. Ska försöka ta bild på det imorgon så kan ni få se.
Dagens outfit har ingen bild med det blev stickat från veromoda och ett par jeans och "usa-scarf"
 
Men puss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0