Kenelbullensdag

GOdaste dagen på hela hösten idag. KENELBULLENSDAG! Haha älskar farmorsbullar, själv tycker jag att vaniljbullar är godare men när det är kanelbullensdag så ska det ju vara kanelbullar så efter tränigen får det bli bulle. Kommer nog en bild eller så får ni hålla utkik på instagram @emmieberntsson
 
Nu så lyssnar jag på lite musik och tänkte plugga lite matte så jag känner mig säker när vi har test nästa vecka...
 
Här kommer två bilder på mig och Olivia.
Här då en bild på outfiten idag. // Svart jeans - Gina Ticot // svart linne - Gina Tricot // Typ en oversize tröja eller aa lite större längre bak - Bikbok //
 
Aa nu ska jag plugga lite innan tränigen ikväll.
 
Love 

- Vad behövs för att det ska finnas liv?

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0