Lördag och Söndag

Hemma och är helt slut.
 
Lördag - Sov hos Amanda och vi softade hela dagen snackade med folk på skype och hade det kul. Sen drog vi på bio vi såg "Ted" inte min favorit film, inte min sort av film men aja mysigt att gå på bio.
Efter bion kom mamma och hämtade mig och vi åkte och hyrde en film ;) och då köpte jag en liten benn & jerry 
Och mm vad gott det var sen så smasade jag lite med Moa, Molly och Sandra och vi bestämmde att vi skulle på gudstjänst idag. Sen blev det sängen.
 
Söndag - Idag när jag vaknade så va det upp och fixa sig för att åka på gudstjänst och när vi kom dit så mötte vi en annan kompis som också skulle på gudstjänsten. När vi satte oss där inne och allt drog igång så visade det sig att det va ett dop med i gudstjänsten så då hade vi valt en extra lång gudstjänst... haha sonade nästan . När jag kom hem åkte jag och mamma en snabbis till torp och köpte ett par jätte snygga byxor på bikbok där dom nu har 100 kr rabatt på alla jeans i butiken!! På torp träffade jag typ 3-4 stycken från min klass ;) När jag kom hem åt jag l ite och sen iväg till ishallen för att vara tränare. Nu är jag äntligen hemma och är helt död i ryggen så nu ska jag fixa klart det sista inför mitt utvecklingssamtal imorgon...
 
 
Men ha det så gött köss
 Love ❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0