Lördag och Söndag

Tjingelingen alla snyggingar!
 
Igår så blev det en kväll med Olivia jag inte glömmer i första taget dör när jag tänker på hur mycket vi skrattede och Olivia hade mascara i typ hela ansiktet för vi skrattade så mycket.
Idag så gjorde jag och Olivia inte så mycket.
Tog en tur till ishallen med Joanna och kollade på hockey där vi träffade bl.a. Gurra. Sen när jag kom hem fixade jag iordning lite på mitt rum åt lite och sen kollade jag på solsidan som står här under ;)
 
Imorgon så blir det skolan har fått nytt schema så har ingenaning vad som händer i skolan imorgon. Sen kanske det blir en sväng till torp med mamma får se vad jag hinner och orkar. Ingen träning i morgon i alla fall. 
 
Dagens outfit blev svarta jeans, pippitröja och en skinnjacka. 
 
 
        Idag kom Joanna med på bilden ;) 
 
Men puss puss på er
Glöm inte att följa mig på Instagram @emmieberntsson
 
Love ❤

Kommentarer
Postat av: Joanna

du va tvungen och lägga ut den -.-

kram <3

Svar: None
emmieberntssons.blogg.se

2012-10-08 @ 19:20:40
URL: http://atjoanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0