Ny vecka, ny dag, nya utmaningar

Hej nu är snart denna måndagen slut.
 
Har inte hunnit blogga idag typ.
Upp och iväg till skolan och sen fick vi reda på resultaten på matteprovet som vi hade förra veckan.
18 av 20 ganska stolt ;)
 
Sen va det hem käka snabbt och sen iväg på utvecklingssamtal, utvecklingssamtalet gick väk bra tror jag... Dom sa typ att jag hade mognat ;) 
När jag kom hem tog jag en liten tupplur ;) hade otroligt ont i huvudet, i öronen och i halsen känner att jag är på topp. Så det blir ingen träning för mig imorgon.
 
Annars imorgon så har jag inget inplanerat blir väl hem och plugga.
 
Men nu ska jag väll dejta sägen i några timmar så skriver jag mer imorgon. Köss
 
Love ❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0