Sjuklingen

Hej från sjuklingen. 
 
Har varit hemma från kolan idag kännde mig inte helt bra. Men imorgon så ska jag försöka ta mig till skolan. 
Eftersom att jag inte varit på topp idag så har jag mest softat i soffan och kollat lite bloggar typ. Nu ikväll så har jag kollat på Ung & Bortskämd, tyckte att Josefine skulle vunnit ;)  Efter det blev det Svenska Hollywood fruar, haha man skrattar ju bara åt Gunilla och Isabell är så men jag gillar det ;) och Maria så söt är hon bibelskola typ och alla hennes lampor, istället för tofsarna. Och margaretha som gör en sång om Gunilla :0 Skrattar bara jag tänker på dom ;)
 
Men nu så ska jag sova lite så köss
 
Love ❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0