♡ Fotografering ♡

Dagen till ära var det fotografering i skolan. Hoppas verkligen att korten blev någorlunda bra. 
            // Linne - Hollister // Byxor - Gina tricot // Kofta - Veromoda // Armband och halsband - Thomas Sabo // Skor - Converse // Hår - Lockat med en locktong från OBH nordica design av Björn Axén //
Koftan hade jag bara i skolan för att det va så kalt ;)
 
Såg på film i skolan, Die welle eller något hette den, en tysk film som handlar om andra världskriget, ingen jag tipsar om, men han inte se klart den för att jag skulle till sjukhuset, igen. 
Denna gången skulle jag bara få övningar och handledsskydd typ. Åkte sedan till träningen gick inge vidare alls. 
 
Nu ska jag se på en film så ni får ha der super chill så ska jag komma med mer klocka ord imorgon. 
 
Hope you like it, love E 

 

Kommentarer
Postat av: Olivia

Nämen gud vilken bild...! Och nu syftar jag på den översta...hahaha<3

2013-08-23 @ 23:22:29
URL: http://oliviazlifestyle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0