♡ Never give up ♡

Oj oj oj! Super kul att jag inte har tappat er under sommaren när jag har varit borta.                                        Skrev igår om att jag och Olivia planerade plojfotot, det har blivit flyttat så ni får vänta yttligare någon vecka på bilder från det. Men skolfotot är imorgon och jaa, vet inte hur jag ska ha håret dock men det löser sig väl.    Dagens bestod av // Jeans - Gina tricot // Linne - Gina tricot // Kofta - Vero Moda // hår snabbt lockat och upp i en halv slarvig toffs // Halband - konformationspresent //                                                                              Dagen har annars varit ganska härlig jag och Olivia bestämmde oss för att ta oss en liten lunch eller aa vad man ska kalla det "matefterskolanmys" så det blev lejas som vanlig.
En god panini med bacon kykling och cream cheese och massa mums.
Vi kände att vi var tvungna att ha lite efterrätt också så vi tog varsin liten muffins med nutella och marshmallows. 
När jag kom hem var det bara att byta om och iväg till ishallen för att träna. träningen gick väl egentligen ganska bra men slog mig all over så axeln lär va blå imorgon när har ska ta skolfoto i linne... och handleden är lite rostig så jaja allt kan bli bättre. Nu blir det min skönhetssömn.
 
Hope you like it, love E ♡ 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0