Tillbaka!!!

Hej alla underbaringar!
 
Nu är jag tillbaka efter att inte ha haft internett på 4-5 veckor! Inte roligt alls!
 
Som ni ser har det hänt grejor här på bloggen medans jag har varit borta. Olivia - oliviazlifestyle.blogg.se - har varit snäll och grejat och fixat header och åååh är så nöjd såå duktig är hon min lilla galenklant! 
Nu ska jag verkligen komma igång med detta igen. 
 
Sedan jag bloggade sist har det hänt lite grejor, har varit med Olivia och Moa, varit på läger, varit på bio, monsters university, varit i stockholm, haft gips, blvit av med gipset och börjat skolan. 
 
Lite smått och gott tråkigt att sommarlovet är över men skönt att komma tillbaka till rutinerna igen.
Men kan ni fatta?! Jag Emmie Berntsson har börjat NIAN. 
 
Sitter nu och planerar vad jag och Olivia ska ha på oss på plojfotot som vi ska ha på fredag. Säger inte än vad det blir utan ni kommer att få se bilder på fredag. Kan ge er två ledtrådar, läppstift och en vit liten hund.
 
 Bilder från stockholmstrippen. Var där under prideveckan så derför letade vi upp bögbyrån.
     Tredje dagen på lägret mot akuten och lite gips.
          Hemma från lägret passade jag på att få lite underbar tid med Moa så vi kollade på bio.
 
Tio dagar senare fick jag nytt gips.
sex timmar senare kommer jag ut från akuten med nytt gips igen för att de gjort fel på det förra.
 Linnet är köpt på hollister i stockholm, koftan är köpt idag på veromoda, den måste jag rekomendera sååå sjukt skön, mjuk och mysig. 
Här va när jag och matilda hade en dag på torp blev mat på ikea och glass på donken, kan det bli bättre?
 
 
tycker också att ni borde kika in på lifeofmoi.devote.se 
 
Hope you like it, love E ♡

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0