♡ Vilket avslut ♡

 
 
Täcket upp till öronen och halstabletterna bredvid sängen. Precis när issäsongen har börjat. 
 
Idag hade jag bestämt mig för att denna träningen ska gå bra. Går på isen och inser att nope denna träningen går inte så bra som jag ville men jag fortsätter att kämpa på. Sista halvtimman vänder allt såå bra träning! PRogram blir bra hopp blir bra och allt bara flyter på, får vi hoppas på att der hänger med till träningen på torsdag. 
 
Imorgon är det en ny vecka och nya möjligheter att utvecklas och det betyder också att det är en vecka utan Olivia som passar på att ta en veckas solsemester medans jag sitter i sverige i våran lilla gråa tråkiga skola och pluggar, pluggar och pluggar. Jaja detta blir kanske en jätta bra vecka med massor av matte no och andravärldskriget uppgifter :( 
 
En gammal bild som jag tog. 
 
Men nu så ska jag fälla med ögonlocken och vila en stund innan klockan ringer och det är dags.
 
Hope you like it, love E 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0