♡ welcome to the life, where no one survives ♡

Och precis när jag tänker köra igång på riktigt kommer viruset.
Japp som jag skrev i söndags så har jag blivit rejält förskyld och inte varit i skolan på hela veckan ska försöka ta mig dit i morgon för att få reda på vad jag missat så jag kan jobba med det hemma på fredag, efter som att vi har hemstudiedag och jag redan är klar med uppgifterna. 
 
Igår var jag hos arbetsterapin och det går frammåt med handen så det känns super. Självklart kan det ta flera månader innan handen är helt och hållet som vanligt men små framsteg leder alltid till något stort. 
Ska dit igen på fredag och få en ny ortos eller vad det heter. Sen så om det inte är förmycket i skolan så ska jag bära mig av till farmor för att hjälpa henne med kräftskivan vi ska ha på kvällen. 
 
Igår fick jag se mina skolfoton och oj, för en gångs skull blev jag faktiskt ganska nöjd. Jag ser ut som en normal människa som inte är redigerad och bilderna går att kolla på och använda.
 
Hope you like it, love E ♡
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan inte du göra en video när du sminkar dig inför tävling?

2013-08-29 @ 14:49:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0