♡ andra advent ♡

Redan andra advent och nästan halvvägs till jul och snön har äntligen börjat lägga sig men den försvinner väl snart för det skulle väl regna sen... Nästa vecka är det lucia och jag ska tydligen vara tärna, tänk om jag tappar juset eller om nä jag vet inte...
 
Igår var det iaf tävling och det gick helt okej. Åket var inte det bästa jag gjort men jag är ändå nöjd för att jag fick domaren att le tre gånger, ni kanske tänker det är väl inte så svårt men konståkningsdomare ska sitte där och skriva på sina papper och se sura ut. Vi skulle varit tre stycken men det var en som strök sig i sista minuten så vi blev bara två och jag tog hem vinsten. 
 
Idag ska jag till ishallen för att ha lite koreografi för att fixa och trixa med programmet. 
Här är jag och mina snygga tjejor, jag står där bak och gömmer mig. 
Här hade vi make-upen denna tävlingen, lite guldglitter, ett som man typ rollar på och en annan från loreal eller något, haha vet inte riktigt. Sen "lite" blått glitter från makeup store.
Så här blev frillen denna gång en vanlig enkel bulle med bena. 
 
Men nu ska jag käka lite innan träningen så ni får ha det gött haj!
 
Hope you like it, love E ♡

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0