♡ Året ♡

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? 
Jag åkte utomland, till polen för första gången med klassen sjukt kul.

Höll du några av dina nyårslöften? 
Jag hade inte direkt något nyprs löfte, men jag hade som liten grej att inget är omöjligt, #detlöservi


Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nope! tack å lov för det antar jag.

Dog någon som stod dig nära?
Nej


Vilka länder besökte du?
Sverige, Danmark, Tyskland och Polen

Är det något du saknar år 2013 som du vill ha år 2014? 
Nej det tror jag inte, inget jag kan komma på nu iaf. 


Vilket/vilka datum från år 2013 kommer du alltid att minnas?
13 - 14 april - Isshowen, 27 april - konfirmation, 21 juni - Midsommar med Moa, 2 juli - Överrakade Moa på hennes födelsedag, 16 saptember - Åkte på klassresa till polen, 31 oktober - hjärnskakning, 19 och 21 November - Drog ut tänder, 2 December - Fick tandställning. Och jag antar att jag kommer komma ihåg nyårsafton.  

Största misstaget? 
Hjärnskakning är ett fruktansvärt stort misstag! Speciellt att få två stycken samma år...

Har du varit sjuk eller skadat dig? 
Ooh ja! skadar mig jämt och sjuk är jag mad jämna mellanrum


Bästa köpet/köpen?
Ååh jag vet inte. 

 

Vad spenderade du mest pengar på? 
Mat antar jag ;)


Gjorde någonting dig riktigt glad? 
Ja gud ja, 2013 har varit ett grymt år, fått mig att inse vilka vänner som är riktiga och underbara. Få åka på underbar resa med min sjuka klass och sen spendera så mycket tid med en av mina allra bästa vännen Moa. 


Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2013? 
What does the fox say, Am I wrong, Wake me up, Hey Brother, Uncover, Legenden, Wrecking ball, I will be here, Belong.  

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Vet inte faktiskt, gladare kanske :D


Vad önskar du att du gjort mer?


önskar att jag hade haft tid/ork att plugga mer kanske. 


Vad önskar du att du gjort mindre?
Skadat mig mindre kanske.


Blev du kär i år? 
Nej det är väl att ta i, visst men har väl kanske haft en liten crush eller kännt att det kasnke kan bli något om man försöker men nope inte kär. 


Favoritprogram på TV?
Svenska hollywood fruar slår allt ;)


Bästa boken du läste i år? 
Oj... Jag vet inte, har faktisk inte läst övedrivet mycket böcker i år, men har läst lite ur sofi farmans första bok.

Största musikaliska upptäckten?
Oj vad svårt.. Lyssnar på så sjukt mycket blandat så kan tyvärr inte välja..

Vad gjorde du på din födelsedag?
Min födelsedag, tror jag hade typ kalas eller något, kommer faktiskt inte ihåg, är faktiskt nästan ett år sedan. Gick väl till skolan som vanligt och sen så åkte jag och tränade.   

Hur skulle du beskriva din stil i år? 
Jaa du, detta året har inte varit något shopping år så jag vet inte riktigt vad jag ska svara på den frågan. jag har varit mig själv, tagit på mig det jag känner mig bekväm i. 

Vad fick dig att må bra? 
Mina vänner och min familj. 

Vem saknade du?
Saknar farfar otroligt mycket. 

De bästa nya människorna du träffade?
Har inte träffat så mycket nya människor i år men jag har skapar bättre kontakt och kommit närmare många av mina vänner.

Planer för 2014?
Mina planer inför 2014 blir fortsätta va dig själv ta vara på sista tiden i nian och börja gymnasiet med ett leende på läpparna och london här kommer jag. 

Jag är redo för 2014, här kommer jag!

 

Hope you like it, love E ♡


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0