♡ Basket ♡

Tänderna sitter kvar jag lever och det känns att jag har skrot i munnen...
Imorse va de fruktansvärt ville bara göra sönder allt i min närhet så ont det gjorde...
Men tog lite piller och sen lugnade det sig, i skolan idag har det la varit en helt normal dag förutom att vi hade idrott i andra grupper, tråkigt att Olivia inte va med men shiiiit va jag skrattade. Vi körde basket och innebandy, två bollsporter jag inte alls gillar men det va riktigt kul faktiskt.

Fick även en lånedator idag vilket var skönt att jag kan börja jobba i princip som vanligt igen.

Har ni sätt julkalendern? Tycker ni att den är bra? 

Jag har sätt alla fyra avsnitt och det är nu den börjar tycker jag, innan känns det som om det har varit ett 45 minuters långt intro.  Men även om den är jätte dålig hör det till att kolla på den, så är det och kommer alltid att vara.

Imorgon kommer Matilda hit en sväng innan träningen, för hon ska skugga en skola här i Uddevalla och då tyckte jag att hon kunde stanna här innan träningen och snacka lite skit :) 

Jag skulle verkligen vilja ha denna frillen någon gång när man ska iväg på något eller så, tycker den är fin men ändå söt.  
Men nu ska jag sova en stund så mina tänder får flytta på sig lite,

Hope you like it, love E 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0