♡ Dan före dan före dopparedan ♡

Hej hej, det är helt otroligt. I övermorgon är det julafton super härligt!!
har varit jätte dålig på att blogga under december men nu ska det bli ändringar på det, hr haft fullt upp med skolan och fixat det sista innan betygen. Efter skolan har man skyndat sig ner till stan för att hinna köpa en julklapp för art sedan skynda sig till träningen sen hen duscha äta sova och sen börjar det om igen.
 
Sista veckan i skolan var väl egentligen som alla andra skoldagar, onsdagen var nog den dåligaste dagen på riktigt länge. Det var en riktig piss dag i skolan och sen skulle jag gå ner till stan för att fixa med mitt kort men nej det funkar ju inte och allt gick bara fel.
 
fredagen var däremot väldigt härlig. På morgonen så körd. Jag julklappsleken med marielle och Josefine och då fick jag en duschtvål från the body shop som luktade pepperkaka, muuuuuums!!!! Sen så fick jag en body mist typ i vanilj också från the body shop.
jag och Olivia delade också julklappar då och vi bestämmde oss för att vi inte kunde vänta så vi öppnade direkt i skolan med en folksamling runt oss som skulle kolla vad vi fick. Av Olivia fick jag body lotion och body mist i vanilj från vs i "litet" format om ni förstår vad jag menar, ett set med fyra borstarm en ansikts mask och en ask med body lotion och duschtvål från i love... I doften coconut. Mums!!! Detta var också födelsedagspresenter eftersom att det bara är arton dagar kvart tills jag blir 16. 
 Igår var jag på lite tjejkväll hos en kompis som har fyllt år. 
 
 
Vi hoppar fram till idag. Fjärde advent, sen träning och sen var jag tränare. träningen gick bra, en bra sista träning innan lite julledigt. Vi har också klätt granen idag och jag har slött in typ alla julklappar. Älskar att slå in paket och fixa snöre och aa bara pyssla och greja. 
Jag och Matilda bytte julklappar idag också och vi ville också öppna idag Och jag fick en vs body mist i doften aqua kiss, den är riktigt frech och go! Blev dubier nöjd över den! 
 
Ska försöka bilder på allt imorgon när man ändå är ledig, brukar ju tyvätt bli så att man kommer på massa annat när man är ledig och inte hinner blogga. Men jag ska börja det nya året med att blogga minst fem gånger i veckan och det kan vara allt mellan dagen, outfits, träning eller kanske tips. Men ni för ha det så bra så ska jag kolla på lite film eller något.
 
Hope you like it, love E 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0