♡ Emmie gillar ♡

Helloo! Har ju tänkt att jag ska försöka fixa mer tips och lite "inspo" grejer så nu ska jag försöka fixa det.              I början visste jag inte riktigt vad jag tyckte om dom här örhängena för jag tyckte att det var för "snobbar" som bara ville visa att dom hade märkes örhängen om man kan kalla det så, men jag har helt ändrat uppfattning. Nu tycker jag att dom är sjuuukt snygga! okej där kasnke jag tog i lite men jag tycker dom är stilrena men ändå något extra! vet dock inte vart man kan hitta dom men det är väl säkert på NK eller något liknande och på hans hemsida. Men jag vet inte riktigt vilken färg jag tycker är snyggast, jag gillar dom vita och dom svarta för dom är mest neutrala ;) Dom rosa äe ju lite coola men jag hade nog inte valt dom... den där mesiga rosa begia har jag sett en som har och hon passar jätte bra i dom men jag hade aldrihg kännt mig bekväm i dom ;) men nu har ni min åsikt tyck va ni vill och va inte rädda för att säga vad ni tycker och tänker ;)
 
 
 
Hope you like it, love E 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0