♡ julafton imorgon! ♡

Asså det känns verkligen inte som att det är julafton imorgon men det ska bli härligt :) Va på stan förut en nstund för brodern skulle klippa sig och jag behövde något jag kan ha på mig i morgon. hittade ett linne men lite grejs på siom får funka.  Men nu kommer lite bilder på julklapparna jag har fått. 
här är årets julgran, riktigt snygg tycker jag.

 ddom här är från the body shop och jag fick det av marielle i julklappsleken jag hade med dom. En dusch cream i pepparkaka och vanilj bodymist.

Denna fick jag av matilda super duper gott! blommig men ändå frech och aa svårt att förklara dofter men den gillar jag iaf :D



här är settet med borstar jag fick av olivia som hon köpte i london. Det är ju lite jag med rosa och lite bling bling.



body lotion och body mist från vs i vanilj. luktar underbart!!!!
 och här är paket jag ficvk av moa som jag ska öppnaq i morgon, kan ju bara säga att jag är riktigt nyfiken på vad som finns inuti

här är bpdy lotion och duschcream i coconut som också luktare ljuvligt så nu kommer jag ha olika dofter varje dag ;)
 
imorgon kommer det inte bli någon uppdatering för då har jag fullt upp med annat. men just nu har jag etty stort problem, jag vet inte om jag ska ta mina vanliga skor eller om jag ska ta mina skor som jag hade på konfirmationen och skolavsluningen alltså svarta skor med "klack" asså det låpter så fult men det är ju så det är... men nu ska jag duscha och fixa det sista inför imorgon så jag kan slappa i kväll
 
 
Hope you like it, love E 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0