♡ juldagen ♡

Hej hej, fortfarande några minuter kvar på juldagen. Igår gick jag upp tidigt för at5 hinna locka håret och görs mig i ordning innan vi skulle äta frukost hos min moster med mina kusiner. Efter frukosten öppnade vi julklapparna vi fick av dom. Dom hade beställt något på nätet och det hade inte kommit så jag fick en plånbok som jag hade önskat mig så länge innan jag får det jag egentligen skulle få;) men det blev Jsg jätte nöjd över för jag har önskat mig en ny plånbok och jag är jätte petig med sånt men den fastnade jag verkligen för. Sen åkte vi hem och jag lockade håret lite till för att det skulle se lite frechare ut efter en halvdag med regn och grejer. Sen bar det av till farmor och firade med pappas sida. Mysig! Blev jätte nöjd med julklapparna!!!! Kommer lägga ut builder eller göra en video i veckan när jag når lite bättre för jag har åkt på förkylning och fick idag feber.... Har ont i hela kroppen och mår inge vidare alls, men jag brukar ju inte må så bra på loven tydligen... Sommarlovet avslutade jag med armen i paket, höstlovet hjärnskakning och nu kör vi lite feber, jag som skulle till mellandagsrean i morgon. aja får ta det en annan dag.
 
men nu ska jag kolla på film och sova... Har sovit typ hela dagen idag men det verkar behövas.
 
Hope you like it, love E 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0