♡ Med mina tjejor ♡

Nu har Agnes, Joanna och Matilda precis åkt hem. Dom kom hit vid fem och vi körde lite julklappslek och käkade tacos och hade det super mysigt. 
 
Agnes hade en riktig tur dag fick nästan all paket ;) När leken va slut hade jag inga kvar så jag fick en av agnes. Super bra grejer! En ögonskuggspalett med nude färger från h&m ovh ett glittrigt nagellack från isadora, det prefecta looken för nyår!!
inte den bösta bild kvaliten men det bjuder jag på :D
 
Så antagligen kommer jag att måla om naglarna till imorgon. just nu har jag, ett svart lack från mavala, med ett lite matt top lack, på ringfingret har jag ett glittrigt topplack istället från O.P.I 
 
Imorgon är det nyår! är sjukt taggad, ska bli kuligt kuligt!
Har ni några nyårslöften? Sjölv har jag inte kommit på något än men kanske kommer på något i sista minuten. 
 
Hope you like it, love E ♡

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0