♡ näst sista veckan ♡

Sååååå härligt med näst sista veckan i skolan inna jullov! Hade en ganska soft dag i skolan och det gillar vi starkt!
 
På träningen gick det väl varken bra eller dåligt, har varit på typ depp humör idag, men jag har liksom bara varit döende i mörkret. 
 
 
Har hittat en snygg klänning från cubus men den är slut på nätet så den är väl antagligen slut i butik också men jag får kolla nästa gång jag är på torp. 
 
Imorgon så ska jag vara med Oliven en stund och vi ska käka sushi har vi fått för oss... har aldrig smakat detta men olivia tycker att detta är super gott så jag får la testa ;) 
Igår gjorde jag bounty eller hur det stavas och dom blev super goda ska försöka lägga ut receptet i morgon när jag kommer hem. 
 
Men nu så ska jag softa lite ni får ha det.
 
Hope you like it, love E 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0