♡ Q/A ♡

Tänkte svara på en fråga som jag har fått angående julklappar ;)
 
Fick du en iphone 5s i julklapp?
 
Nej jag har inte fått någon iphone 5s i julklapp har ju min kära femma. 
Visst skulle ju inte tacka nej till en 5s för jag tycker att den är riktigt snygg. Den guldiga ååh japp love love love men den kostar ju ganska mycket pengar också. Jag fick välja mellan en ny iphone och åka till london med en av mina absolut bästa vänner... det valet var kanske inte jätte svårt. Klart jag vill åka till London men Olivia och shoppa loss! Haha ja självklart vill jag ha en iphone också men man måste prioritera lite också!
 
 
Fick en annan fråga för ett tag sedan om hur jag tycker det är att fylle år så nära jul?
Jo asså det är ju nära jul men jag tycker verkligen synd om dom som fyller år typ dagen innan eller på julafton. Jag har ju en chans att önska mig grejer i julklapp och så får jag inte det nä men då kan jag önska mig det i födelsedagspresent. Sen på sommaren har jag många kompisar som fyller år och hara typ tjej kvällar där vi grillar sitter ute i shorts och linne till myggen kommer och äter upp oss, jag hade också velat ha en sån tjejkväll när jag fyller år men jag får ha en innomhus med lekar isället ;) funkar jätte bra det med :D
Men nu är det bara 13 dagar kvar sen är jag 16 woop woop ;)
 
Hope you like it, love E ♡

Kommentarer
Postat av: Anonym

har några frågor skulle varit roligt om du svarade på dom :D

Hur tycker du det känns inför gymnasiet och gymnasievalet?
Jag ska välja nästa år, vad tycker du att man ska kolla efter och vad ska jag tänka på?

Vad önskar du dig i födelsedagspresent?

Vilken/vilka är de bästa serierna? och varför tycker du så? finns det någon dålig som du inte alls rekommenderar?

2013-12-28 @ 00:28:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0