♡ Q/A ♡

har några frågor skulle varit roligt om du svarade på dom :D 
Klart jag svarar på frågor tycker det är super kul! ;)

Hur tycker du det känns inför gymnasiet och gymnasievalet? 
Tycker att det ska bli sjukt kul att börja om på något sätt om ni förstår vad jag menar. Sen vill jag inte lämna min sklass kommer sakna den så enormt mycket tänk att inte kunna komma till skolan lämna sina grejer i skåp nummer tolv och veta att om tio minter kommer olivia och då ger vi varandra den där blicken och exakt samtidigt säger vi nämmen tjäänerii... Men ändå vill jag på något sätt prova hur det är att byta skola? Kommer jag komma in på den linjen jag vill? Kommer jag bli nöjd med mitt val? VIll jag verkligen bli detta när jag blir stor? vill jag plugga vidare efteråt? Har fortfarande många frågor men allt kommer att lösa sig det vet jag.

Jag ska välja nästa år, vad tycker du att man ska kolla efter och vad ska jag tänka på? 
 I början av nian hade jag ingen koll alls på vad som fanns vad skulle jag passa som jag hade inte äns en dröm som jag vill uppnå som "Vuxen". Jag och pappa åkte till en gymnasiemässa som vi hade på torp och så var det en STOR affisch där det stod "Vill du bli florist?" Pappa skojade med mig och bara ja men där sitter du inte på kontor du träffar människor och du får jobba med olika matterial. Jag snappade åt mig det och nu är det högst troligast att det är det jag ska gå på gymnasiet. Men det du ska tänka på är att ta alla tillfällen att gå på olika gymnasiemässor gå på öppet hus och skugga. 
Jag har haft den turen att ha en vän som kom till mig med kakor och choklad satta sig vid köksbordet tog fram papper och penna och alla papper och grejer jag fått på posten, öppet hus och på mässorna och sa alla grejer och jag ficm säga ja nej eller ja det aksnke skulle gå när vi hade gått igenom alla så var det inte så många som jag skulle vilja gå och så läste jag extra om dom jag hade valt och det blev tillslut florist. 
Nu kommer jag då till det valet vad ska jag ha i andra och tredje hands val? ska jag ha florist där också men på andra skolor/städer eller ska jag ha något helt annat har inte rikigt bestämmt mig ännu. Men Tänk pån att börja i tid och ta alla tillfällen du får gå och prata med din syv. Nu läter det som att jag är proffs på detta men det är jag absolut inte utan jagf skriver bara det som jag har gjort för att känna mig så säker som jag kan i nu läget. 

Vad önskar du dig i födelsedagspresent? 
Vad önskar jag  mig i födelsedagspresent? ååh jag vet inte... Pengar är ju alltid bra att ha, skulle behöva nya tränings byxor och skor så pengar till det. Att resan till London blir av i sommar. En nya mascara. En iphone 5s ;) haha nej men asså jag vet inte riktigt vad jag önskar mig. 

Vilken/vilka är de bästa serierna? och varför tycker du så? finns det någon dålig som du inte alls rekommenderar? 
Jag är inte riktigt den typen som kollar på serier och så men för nästan exakt ett år sedan hemma hos moa på nyårsafton satte vi på Gossip girl och vi såg inte så många avsnitt men jag tyckte att det verkade helt vrickat ;) men jag gav det en chans och jag var heeeelt fast!JAg såg klart alla sex säsonger eller vad det är och Olivia kollade också på det så vi kunde prata om det och var helt uppe i allt som hände och det var typ världens undergång om olivia b´var några avsitt före och vi inte kunde prata om gvad som hände. 
Sen började jag se pll för ett tag sedan och fastande direkt där också, var skeptisk i början för olivia tyckte inte alls att det var en serie men jag villle ge den en chans och nu så måste jag vänta till 7 januari för att ajgs ak få se nästa avsnitt och det är jätte jobbig så därför började jag se på the vampire diaries och olivia tyckte att pll va läskig, lilla vännen du ser på tvd dör man typ får mardrömmar men den rekommenderar jag också. Har inte direkt någon som jag inte tycker är bra eftersom jag bara har sett på dom tre och jag tycker dom är bra och det är väl som vanligaste.
 
Hoppas du fick svar på dina frågor. 
 
 
Hope you like it, love E 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0