♡ Q/A ♡

Fick en fråga förut idag.
 
Skulle inte du få tandställning snart? Jo du har fattat det hela rätt ;) Imorgon smäller det! Åker tidigare från skolan för att få fixa med detta så, ja vet inte riktigt vad jag ska säga ;)

Varför ska jag ha det? För jag har en hajtand ;) haha nej men jag har en tand som sitter högre upp det har alltså varit för trångt. Har dragit ut två tänder, Jag har tandläkarskräck men har nu världens bästa tandläkare som tar det lugnt berättar vad han ska göra och är rolig... vad kan man begära mer liksom, bara det att förra gången jag var där berättade han att han skulle sluta... men det har inget med detta att göra för jag ska ju inte till han imorgon ändå ;)
Men jag tror inte att det kommer bara värst i morgon utan det kommer till veckan när det börjar skava och tänderna dras hit och dit, men jag gör detta för att jag har problem med den tanden och tycker det är fruktansvärt fult, och jag hoppas på ett bra resultat efter två år och jag får ta bort den ;)
 
Hope you like it, love E
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0