♡ skitsnack ♡

Hej hallå!
 
Idag hittade Matilda till Uddevalla och till min skola där hon letade sig in till min koridor och satte sig där och väntade på mig medans jag övade på luciatåget. Sen sprang vi hem till mig i regnet och åt lite och snackade lite skit, och sedan åkte vi till träningen. Den gick helt okej idag faktiskt! var riktigt kul idag, när vi fick va på stora isen istället för lilla och kuna åka program utan att folk var ivägen. 
 
Denna och nästa vecka har vi mycket prov och läxförhör och så eftersom dom sätter betygen nästa vecka eller aa när det nu är, snart iaf.
Om min lärare är på bra humör så för jag eventuellt ett C i matte. Vilket jag har fruktansvärt nöjd över, från att ha E i sexan och inte färstå det minsta... till att förra året ha ett D och Förstå grunderna och nu hänga med på lektionerna och ändå kunna prestera helt okej bra på proven.
 
Men jag hoppas ni har det bra så ska jag se om jag hinner/orka blogga imorgon innan Idolfinalen. På lördag är det tävling och på söndag ska jag fixa och trixa i programet och sedan vara tränare i två timmar så det blir lite skojsigt. Sen måste jag dfå tummen ur och börja köpa lite julklappar har bestämmt grejer till de flesta men har knappt börjat. 
 
Hope you like it, love E ♡ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0