♡ the vampire diaries ♡

Säsong ett av TVD är nu klar, eller jag såg sista avsnittet i förmiddags. 
 
Börjar bli bättre nu, har inte haft feber lika mycket idag som alla andra dagar så på nyår blir det fest ;) 
Just nu sitter jag och tittar lite och planerar för nyår, Moa kommer hot och vi ska käka lite.
Tycker det är jätte svårt att komma på vad man ska laga så ska det vara gott och enkelt men inte för vardagligt och aa, men nör det väl är klart älskar man det!
 
Fick fler frågor igår som jag tänkte att jag skulle svara på så småning om, gör det antagligen direkt efter jag publicerat detta, får se om jag gör tidsinställt eller om det kommer direkt, men det märker ni ju.
 
Som sagt kommer jag inte göra något inlägg på julklapparna för än jag är helt frisk för jag tänkte göra en video, för det är några som vill att jag ska försöka göra fler videos, förstår det gillar själv att kolla på när andra gör videos.
 
Men nu ska jag kika runt på lite bloggar och ni får gärna kommentera några bloggar som jag kan läsa, behöver lite nytt. 
 
Hope you like it, love E 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0