♡ Tut tuut ♡

Tänkte bara köra snabbt och kort inlägg.

Ihelgen var det tävling är helt okej nöjd med åket, axeln satt och ett felfritt åk, har ju tränat tre gånger på en månad. Slutade på en andra plats av 10 stycken. 



Här har ni min frill som älskade moa gjorde, ser kanske inte jätte bra ut på bilderna men det va sjuuukt snyggt! 

Idag var det räls insättning, har inte haft speciellt ont alls, men det kommer imorgon så jag får se om jag tränar. 
Före

Efter

Aa, det kunde ju blivit värre men man vänjer sig väl snart att man har lite skrot i munnen. 

Bloggar från mobilen så aa jag vet inte hur det blir men jag hoppas det blir bra

Hope you like it, love E 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0