18 Februari

Vaknade halv tolv idag, gött. Skulle egentligen varit med joanna idag men hon blev sjuk :( Så jag tar en slappar dag och försöker bli på topp så jag kan prestera super på lördag när jag ska tävla.
 
Igår va jag i ishallen typ hela dagen. va dör första gången klockan nio för att kolla på Matilda. Sen vid två åkte jag hem och åt och sen klockan fem var jag i ishallen igen för då var det skridskoskola. Och så va det tvvå tjejer som kommer fram och kramar mig och bara ååh jag har saknat dig, och vi träffades liksom förra veckan. så gulliga är dom. Sen så var det slut och jag gick för att ta av mig skridskorna och då frågar Agnes mamma och jag vill träna för Agnes skulle träna. Så jag, Agnes, Sara, Elin och Klara på isen och tränade. det va skit skönt att få plats på isen när man åkte. Och det gick ganska bra, sen kom jag hem och så gjorde vi hemmagjord pizza supergott. 
 
Och om ni scrollar ner lite så hittar ni veckan i bilder. 
 
Imorgon så blir det konfaläsning och sen direkt till ishallen för träning. 
 
Men ni får ha det gött
Love 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0