Äpple

Hej svejs äppleskrutt ;)

sitter just nu och käkar ett äpple kom nyss hem.
Lämnade in min dator idag, så får den förhoppningsvis igen nästa vecka.

Sen blir det träning, tror att vi ska köra lite show för Lisa va inte med när vi har börjat på ett nummer.

Jag och Olivia har planerat bio nästa vecka så det ska bli kul, vet inte vilken film vi ska se än men det löser vi då ;)

Är det något med roligt jag kan skriva?

Dagens outfit är en grå trekvartsärmad tröja lite pösig och go, ett par svarta byxor från gina tricot med dragkedjor och mitt armband från bling och till detta kör jag uppsatt hår i en donut. Jag vet inte hur ni gör en donut men det dom passar mig bäst är att "rulla" in håret för då det min donut mycket fylligare och snyggare ut eftersom jag inte har så tjockt hår.


Love ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0