Arg tjej här

Har försökt att ladda upp bilder på bloggen nu ikväll men det vill inte funka så imorgon när jag kommer hem från skolan ska jag fixa blid på halsbandet jag köpte och veckan i blider.
 
Idag fick jag en possetiv överraskning när jag kom till kyrkan, haha hade bara 6 stycken kvar att gå på så efter idag var det bara fem kvar, detta gillar vi. Sen blev jag och Moa väldigt glada när vi upptäckte att gudstjänsten bara höll på en timma, det gillade vi också ;)
Sen hem och plugga lite och iväg till ishallen och vara tränare. Det va väl roligt, dom börjar bli så duktiga mina små gulliga isprisessor och isprins ;) 
Sen blev det en timmas träning och ja det gick väl ändå ganska bra tycker jag.
 
Imorgon så är det skolan och efter vet jag inte riktigt vad jag hittar på.
 
Men som sagt imorgon kommer bilderna.
 
Love ❤

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej skulle du kunna göra en video vad du har i väskan?

Kram

Svar: :D
emmieberntssons.blogg.se

2013-02-04 @ 17:17:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0