Be true to your heart

Idag så böev det en sväng till torp med Moa och oj vad vi har skrattat. Hoppas att vi kan göra om det snart igen.
Köpte ett halsband, bild kommer imorgon orkar inte ta ett kort nu. När jag kom hem så gjorde jag pizza och sen såg jag på melodifestivalen. Va inte den bästa deltävlingen jag har sätt men oh my god vi snygg Danny va ;) 
Längtar tills nästa lördag så jag får se vad han bjuder på då.
 
Sen tycker jag att alla säger grattis till Miirvel för att hon va så otroligt duktig idag när hon tävlade så GRATTIS till henne.
 
I morgon så blir det upp med tuppen och gudstjänst, jippi. bara typ 8 kvar eller något. Sen så på eftermiddagen ska man vara tränare och sen blir det en kort träning. Sen ska jag hem och sova ;)
 
Men imorgon kommer veckan i blider antagligen kommer den på kvällen så titta in någon gång under dagen och sen under kvällen :)
 
 
Love ❤

Kommentarer
Postat av: Miirvel

Du är ju för söt ;):*<3

Svar: Säger du sötis ;) :*<3
emmieberntssons.blogg.se

2013-02-03 @ 11:00:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0