Emmie Tipsar

Hej :D
 
Jag vill tipsa om en app till iPhone, vet inte om det finns till android tror dock inte det.
 
Appen heter cocoppa där han du göra ditt egna utseende på appar. T.ex. kan du fixa så facebook appen blir rosa och göra "genvägar" till olika kontakter du smsar med mycket eller kanske ringer. Du kan även göra din egen design på en genväg till denna bloggen ;) eller någon annan hemsida. Eller varför inte ta en design någon redan gjort.
 
Så här ser mina appar ut än så länge. Kommer fixa mer när jag får tillbaka min IPhone 5.
Så om du vill fixa din egen design så skapar du som en genväg till den appen :D ett fiffigt sätt att fixa din stil i din iPhone. Så jag har Mamma, Pappa, Olivia och Amanda som snabb genvägar som sms. Har även fixat instagram appen lite snyggare.
 
Denna appen är gratis. Det är ganska svårt att förklara hur du ska göra men greja lite med den så kommer du att förstå. Om du har några frågor så är det bara att kommentera. Kanske kan göra ett videoinlägg imorgon hur jag gör.
 
Haha visst har jag snygg bakgrundsbild ;)
 
Love 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0