Förberedelser.

Idag började vi med nummer två på isshowen, tror att det kan bli riktigt bra men avslöjar inget än.                        Nu Kan redan börja beställa förköpsbiljetter på uddevallakf.se Så in och gör det nu ;) Det kommer bli en super show!    
 
Träningen för övrligt gick bra, känner mig i ganska okej form för tävlingen i helgen. Lite småförskyld fortfarande men det får gå ändå. 
 
Annars idag har jag inte gjort något alls. Imorgon, sista dagen på lovet ska jag sova så länge jag kan och sen så blir det sista träningen inför tävlingen så då hoppas jag att det ska gå riktigt bra.
 
Jag tävlar på lördag efter middag så jag bloggar nog inte på lördag vi får se, men det kommer antagligen komma ut bilder på instagram så kolla där @emmieberntsson.
 
Men köss på er.
 
Love 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0