Fredag och Lördag

Tjolahopp!
 
Gött med helg! Igår så hade vi ju träning gick la sådär, varken bra eller dåligt. Vi fick reda på vad vi skulle vara på ett nummer på isshowen, håller det fortfarande hemligt här på bloggen ;) 
 
Sen skulle jag mamma och lillebror svänga in och handla lite fredagsmys, och vi tar det gasnka lugnt för vi hade inte så bråttom. men det va fler som också bara skulle köpa lite fredagsmys.... hur lång kö som helst. 
 
Idag har jag inget planerat, är förkyld och så, så det blir nog mys i soffan hela dagen och sen ikväll ska jag sitta bänkad framför tvn och kolla på melodifestivalen.
Såg förut att Bananen skadade sig igår på genrepet, haha. Hoppas att han är bättre idag, kollade faktist inte på han förra året... Så får kolla på han nu ;)
 
Läste lite bloggar förut och då der jag denna bilden 
 
Det var en pappa som var trött på att hans dotter satt vid datorn hela dagarna så om hon inte kollar facebook på fem månader får hon 1300 kronor, själv skulle jag inte velat ha så länge ;)
 
Men puss och hej
 
Love 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0