Fredagsmys

Tjoflöjt på er gött folk. 
 
Träningen idag var underbar! programet gick inte så bra men satte axel typ många gånger och min liggpirr har blivit mycket bättre, hoppas att det håller tills imorgon.
 
Lottningen har inte kommit ut än så är fortfarande lite spänd för när jag ska åka... vet egentligen inte varför men så är läget iaf. 
Lilla Linnéa klarade sin axel för första gången så grattis till henne. Och Matilda gjorde supersnygga dubbel öglar idag. snart ska fan jag också testa upp så vi kan tävla mot varandra ;)
 
Imorgon har jag gjort en tidsinställt inlägg, för jar tror inte jag hinner blogga imorgon. 
 
Sov så gott
 
Love 

Kommentarer
Postat av: Miirvel

Testar du upp kommer jag alltid komma sist xD<3

Svar: Aa du skulle sätt mitt åk idag, såg ju åt helvete ut. <3
emmieberntssons.blogg.se

2013-02-22 @ 22:23:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0