Ishall

Vaknade idag av att min lillebror kom ner och ville att jag skulle följa med till simskolan så snabbt upp och klä på mig och sätta mig i bilen sen iväg hämta Joanna och upp till ishallen och kolla när Filippa och Paggy tävlade. Super duktiga var dom!
 
Imorgon så ska Matilda tävla så klockan nio ska jag vara i ishallen och kolla (tur att man är morgonpigg... eller inte.)
Sen när matilda har tävlat så ska jag på gudstjänst, har snart gått på alla. efter det så vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på antagligen isahllen igen och kolla på prisutdelningen. 
 
Självklart kollade jag på melodifestivalen. Men jag vet inte riktigt vad jag ska säga.... JO! HUR FAN RÖSTAR SVERIGE?! nej men det va inte jätte farligt idag men om jag röstade själv hade jag inte valt Caroline af Ugglas, inte den bästa artisten jag vet. Är det bara jag som har svårt att säga artist? 
Aja men jag har fortfarande inte fått tummen ur att ladda över bilderna från i torsdags ;)
 
Love 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0