Ny vecka nya tag.

Första dagen efter lovet avklarad. Känns skönt att komma tillbaka till dom vanliga rutinerna, men oj vad svårt det var att ta sig upp ur sängen. 
 
Nästa vecka så är vi lediga på måndag, hemstudiedag så ska försöka göra allt innan så blir det toppen.
Ingen mjukstart direkt... om man hade matte grejer kvar ska allt det vara klart, skönt att jag ör klar med allt och sen ska men fixa det sista med bokredovisningen, och sen så är det två biologi uppgifter och en engelska.
Så nu blir det plugg plugg plugg.
 
Idag fyller snyggingen Danny år. Grattis :D
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nu så ska jag se om jag har fått något mail från min lärare så jag kan plugga lite.
 
Love 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0