Peppad till tusen

Hej alla underbara människor!
 
Vart har jag varit? Jo jag har varit i ishallen och i skolan ;) Haha.
Igår när jag va på väg hem från skolan fick jag ett meddelande i gruppchatten på kik "är det någon som ska träna idag?" och jag skulle ju träna så jag svarade jag och då fråga hon när jag skulle komma. och jag sa att jag kommer typ vid kvart i fem... men då hade vi tydligen fått ändrade träningstider så springa hem och snabbt byta om för det var träning om tjugo minuter ;)
 
Gick sådär igår.
 
Idag så upp och iväg till skolan och så skulle jag och Olivia hålla i idrotten idag. Vi körde dans ;) Inte det populäraste man kan göra i våran klass men det är ju också ett idrottsmål. Sen direkt till ishallen för två timmars träning. Och vet ni vad? ;) Jag stod axeln ordentligt och den va "bra" har inte stått så många denna säsongen men nu du, flera stycken! så nu är jag pepad. Sen hoppade jag över fysen för att det var konfaläsning, så direkt iväg till den. Så nu har jag äntligen kommit hem, eller aa jag har varit hemma i kasnke en timma.
 
Morgondagensplaner.
Bler en sväng till torp med underbara Moa. Sen blir det men och kolla på Mello. På söndag är det gudstjänst tror jag och vara tränare ocg sen träna en timma efter det. och in i mellan så ska man kanske plugga lite också.
 
Men nu blev detta inlägget jätte långt så av slutar detta med ett maddelande till Matilda. Jag tod den bilder du hade på bloggen.. tånkte måla den i bilden om det är okej ;) ❤ Och lycka till med tävlingen i morgon Miirvel.
 
Love ❤

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan inte du lägga ut lite bilder på typ fina kläder?

2013-02-02 @ 11:33:47
Postat av: Miirvel

Jadå det är helt okej ;) Gött efter men Tack :p :*<3

Svar: Haha, det är lugnt trodde inte du skulle "protestera". :* <3
emmieberntssons.blogg.se

2013-02-02 @ 17:25:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0