Sängen nästa

Haj!

Nu har jag äntligen pluggat klart så jag inte behöver sitta i morgon på rasterna och kan göra något annat "roligt" på iupn.

Idag när jag kom hem från skolan satte jag mig och åt och sen plugga sen till ishallen för att ha benstyrka och sen två timmars is, gick ganska bra min lutz eller hur det stavas va jätte fin behövde "bara" landa på ett ben sa Agneta. Programmet gick ganska bra, satta axeln men det var folk i vägen så kom tidigt. sen kärde vi show och nu är ett nummer klart, jippi. tyckte att det blev super, bara att problem kvar.... kläderna. Jaja det löser vi. sen hem och plugga och nu blir det sova ocg sen upp igen för att gå till skolan och sen träna, showträningen en stund i morgon också tror jag. jaja godnatt

Love ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0