Skadad

Hej alla snyggingar!
 
I skolan idag så hände det inte så mycket. Vi gick till biblioteket, jag och olivia tog lite varm choklad och satte oss sedan och skulle jobba men vi han inte jobba så länge innan vi fick gå hem.
Direkt efter biblioteket kom mamam och hämtade mig och vi åkte till ishallen. Jag han väll träna i en halv timma innan jag ramlade och nu har jag jätte ont i axeln så imorgon blir det ingen träning. :(
 
Annars i morgon händer det ingenting.
 
Här är en väldigt fin bild Olivia tog på mig idag när vi satt och jobbade. Men här är då dagens outfit 
/   Tröja - Gina Tricot   /   Byxor - Gina Tricot   /   Armband - Bling etc   /   Halsband - Glitter   /   Hår plattat men eftersom det regnade så blev det vlite vågit   /
 
Detta var väl denna tråkiga dag, så bye Love U!
 
 
Love ❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0