Slöing

Hej!

Hemma från träningen nu. Den gick väl sådär, är inte jätte pigg så det kanske va därför.
Nu så ska jag plugga lite och sen så ska jag dela upp alla kakor som jag har sålt. Kan ju säga att det kommer ta ett tag.

Sen så ska jag äta också men jag vet inte riktigt vad.
Ikväll kommer jag sitta bänkad framför tvn och kolla på Maria och Mindy, dom är bara för sköna.

Imorgon så ska jag lämna in min dator, igen... Skulle kanske få numret till dom vi lånar datorerna från så jag kunde ringa och säga hur många gånger jag har fått lämna in den och att jag vill ha en ny, för det är inte jag som har gjort sönder den den är ett måndagsexemplar.

Aja men nu så ska jag plugga lite.

Love ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0