Snackis, snackis, snackis

Hej, antar att ni redan vet detta men jag måste bara skriva detta jag också.
 
Danny Saucedo och Molly Sandén är ett par. Såg detta i morse när vi fick göra lite vad vi ville medans vi väntade på att alla skulle bli klara, haha jag och Olivia har gått och pratat om det lite hela dagen ;)
 
Men iaf, Igår så åkte jag iväg till kyrkan för att gå på gudstjänst och vara med Amanda efteråt, vi hade det gött och snacka lite, vi hade mycket att snacka om hade inte träffats på jätte länge.
Sen så åkte jag upp till ishallen för att vara tränare föm mina isspöken ;) 
 
Idag så har jag varit i skolan. Var lite hängig, ont i halsen tät och näsan rinner och är trött. Men får vila ut mig om en vecka. 
Denna veckan har vi ett prov, två test, en inlämnings uppgift och en friluftsdag, sen är det lov och då blir det konfaläsning och att sova! haha.
Kanske ska se om jag kan få någon att hänga med på bio. Sen någon gång i veckan eller under lovet ska jag ta mig ut till torp och göra slut på lite pengar, haha. Har inte lycklats med det på hur länge som helst känns det som. Det kanske är bra i och för sig ;)
 
Men nu så ska jag gå igenom det sista inför läxorna denna veckan så jag är super säker.
 
Ha det gött!
Love 
 

Kommentarer
Postat av: emilia

Har veckans blogg nu, var gärna med :)

2013-02-11 @ 22:28:25
URL: http://emiliablomqvist.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0