Sportlov

Jippi! lov! JAaa! sjukt gött med lov.
 
Idag så gick träningen ganska bra och vi började träna på ett shownummer idag och jag tror att det kan bli roligt.
Imorgon så är det klubbtävling i ishallen så ska dit vet inte hur länge jag stannar, blir även ishallen på söndag då proffset Matilda ska åka.
Kommer skrika så jag inte har någon röst kvar ;) Nu behöver jag bara testa den där jävla fri tvåan så kan jag också tävla med proffset :D
 
Just nu sitter jag och "kollar" på farmen. Tänkte kolla på något roligt på datorn, men har inte kommit på vad det är än.
 
Jaja men bilder från igår kommer när jag hinner och orkar.
 
Love 

Kommentarer
Postat av: Miirvel

Hahaha snarare du som är proffset ;) :*<3

Svar: Aldrig! DU! <3 :*
emmieberntssons.blogg.se

2013-02-16 @ 15:32:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0