Tyckande om Melodifestivalen


 
 
Tjohej alla nattugglor ;) ❤
 
Såg ni Melodifestivalen ikväll? 
Denna deltävlingen var ju bättre än den förra! Men jag vet inte riktigt hur svenska folket röstade? Erik till andrachansen och hon där Louise kunde gå till final, inte min favorit låt...
 
Bananens låt sitter redan på hjärnan, tänk när den kommer ut på spotify, Haha.
 
Ja mycket tyckande kring melodifestivalen som alltid och någon kommer väl anmäla denna deltävlingen också -.- (haha när började jag göra sånna smilys?)
Lite roligt var det allt när Danny sa att det va en undersökning om vem som va den bästa programledaren och sen han bara och jag kom två. Började ju skratta lite smått.
Men nog pratat om melodifestivalen.
 
Imorgon så blir det kyrkan och sen så blir det kanske en stund men Amanda och sen till ishallen för att vara tränare.
 
Love 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0