Video

Tjo flöjt allesammans!
 
Haha vad va det jag kom på då ;)
 
Har försökt hela dagen med att lägga ut den där jävla videon men vet inte hur jag ska få ut den... Lite smått irriterande.
 
Idag så var det skolan som vanligt inga roliga lektioner idag häller. När jag kom hem åt jag rostade mackor med jordgubbsmarmelad och jag kan säga ett det var tummen upp x2. Eftersom jag skadade mig igår så tränade jag inte idag, mamma tycker väl inte att jag ska träna imorgon häller men det vill jag ;) vill träffa mina älskade knäppisar. 
Så vi får se hur det blir med det. Annars idag har jag bara surfat runt lite på datorn och kollat på LOL eller vad den heter, lite efter kanske som såg den första gången idag. Vet inte riktigt vad jag tyckte om den, den var varken dålig eller bra, haha. 
 
Nu hade jag tänkt att läsa lite innan jag somnar, haha tänker det varje kväll men det blir att jag fastnar vid mobilen eller datorn men nu ska jag hinna läsa en kortis så jag blir lite trött.
 
 
I love U ;)
 
Love 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0