Äntligen!

Äntligen fukar min inloggnig till blogg.se fick tydligen upp ett inlägg igår men ingen mer... och ett idag ;)
Men nu så får jag skriva lite.
 
I detta inlägg tänkte jag ha med mina födelsedagspresenter från Olivia och Amanda.
och vad jag gjorde igår och vad jag gjort idag.
 
Jag börjar med att berätta kort om gårdagen. Jag vaknade ocoh tog mig en tur till kyrkan. Därefter hem och sen till torp och byta mina skor som gått sönder efter 2 månader... Fick ett par nya andra snygga skor (tummen upp).
 
 
Idag så va jag i skolan, hörde la lite sådär p.g.a. den där dumma öroninflammationen. När jag kom hem idag så gick jag som vanligt och tog av mig min klocka jag hade och mina armband och kollade mig i spegeln ;) Ser lite röd ut så jag kollar närmare och jo då svullen i ansiktet så när mamma kom hem var det bara att ringa till sjukvårdssaken och sen iväg till sjukhuset, men dom visste inte vad det va så på 20 minuter va jag klar.
Ja och nu sitter jag här och väntar på att bilderna från telefonen ska laddas över i datorn, där strömmen snart är slut. Och då tänker ni. sätt bara i laddaren men nope så lätt är det inte den är på lagning men får förhoppningsvis tillbaka den på onsdag, om jag har tur.
 
Här kommer födelsedagspresenterna.
 
Här är från Amanda. Det är julklappar också.
 
Här är en duschtvål som luktar godis! superduper go!
 
En liten gullig chokladbit, har inte smakat än.
 
Två nagellack båda är rosa och ett är glittrigt man ser inte så bra på bilden men..
 
Ett armband som var med i dagens outfit.
 
Här har vi en sån här hår grej kommer inte på vad det heter...
Och ett fint halsband som också hör till dagen outfit.
 
Av Olivia i födelsedagspresent fick jag 
En liten "box" med hand cream, duschtvål och en såndär tuss, super härlig.
 
Imorgon så ska jag äntligen få träna. Ska bli roligt hoppas att Joanna blir bättre i knät så hon också kommer och att Matilda inte har konfa, och så tycker jag att alla ska vara friska så vi kan ha en träning där alla är med, va ett tagsedan sen sit. haha.
 
Love 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0