Español

Hola amigos! 
 
Haha! Har precis tränat på spanska glosorna vi har tills i morgon och hoppas att jag kan dom ;)
Idag var det träning men varken matilda eller JOanna va där lite tråkigt, men jag och Annie skrattade så vi trodde vi skulle dö! Träningen gick varken bra eller dåligt. 
 
Känns som om klockan är typ nio-tio... jätte trött men jag hade tänkt att se det sista avsnittet av svenska hollywood fruar som börjar om fyrtio minuter.
 
Imorgon så slutar jag tidigt, jippi ;) Sen blir det träning och så kommer både Matilda och Joanna ;)
 
Love 

Kommentarer
Postat av: Matilda

Får se om jag kommer imorgon...har varit hemma idag för jag har mått skit dåligt. Men jag hoppas iallafall att jag kan träna ;) :*<3

Svar: Haha kul då att jag inte kommer. :* <3
emmieberntssons.blogg.se

2013-01-29 @ 21:23:34
Postat av: Joanna

Jag kommer inte !!!<3

Svar: Haha i know ;) <3
emmieberntssons.blogg.se

2013-01-30 @ 08:09:21
URL: http://atjoanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0