Frågestund

Vad vill du jobba med? 
Jag vet inte vad jag vill jobba som faktiskt, har panik över detta ett år kvar sen måste jag välja.

Vilken är din drömresa? 
Jag skulle vilja åka till typ London.
 
Favortitapp på din Iphone? 
Instagram och kik, vet inte vad jag skulle gjort utan instagram ;)
 
Favortiaffär? 
Det får nog bli bik bok, gina eller veromoda.
 
Favoritämne i skolan? 
Textilslöjd och hemkunskap.
 
Din bästa egenskap? 
Att jag skan skratta med alla och om allt.
 
Din sämsta egenskap?  
Jag har svårt att säga possetiva saker om mig själv och att säga ååh detta gjorde jag bra.
 
Har du något planerat inför 2013 som du ser fram emot? 
Nej inget speciellt planerat. Men jag ser fram emot sommaren och typ isshowen vi ska ha i april.

Har du något nyårslöfte?
Nej har inget ny årslöfte.

Ditt bästa minne någonsin?
Jag vet inte vad jag ska svara på den frågan, har många bra minnen.
 
Vad va de som fick dig att börja i konståkning ? <3
 Jag började i skridskoskolan, men sen slutade jag för jag tyckte det va såå sjukt tråkigt för aningen  var det för lätt eller så va det för svårt. Men sen började jag igen och då blev jag flyttad till en bättre grupp med en gång eftersom jag redan hade åkt i ett år. Själv visste jag inte att jag hade börjat i konståkning, men jag började träna mer och mer och nu idag kan jag inte sluta. <3
 
 Kan du börja med videobloggar? :D
Ja det skulle jag väll kunna göra slänga in ett videoinlägg då och då. :D
 
 Favorit låt?

Oj, ääh... Jag vet inte lyssnar på många olika men just nu är det väll Zara Larsson och typ några låtar från så mycket bättre som har fastnat på hjärnan.
 
Vad tycker du om din klass?
Jag älskar min klass! 8 D
 
Vilka är dina favvoplagg i din garderob
Jag vet inte riktigt...
Är du beroende av något? isåfall vad?
 Jag kan inte komma på något jag är beroende av...
Hur sminkar du dig? Kan du göra en video där du visar?
 Jag använder bara mascara typ så det skulle inte vara så interisant att kolla på ett sån video. Men jag skulle kunna göra en video däe jag visar vad jag snvänder för smink till tävlingar och så.
 
Har du tränat något mer än bara konståkning?
 Ja, jag har dansat, gymnastik och när jag va liten tror jag att jag gick i någon slags gympa.
 
Antar att du använder parfym. vilken använder du och vilken är din favorit?
DKNY parfymerna använder jag just nu, har även använt Jennifer Lopez Love and Light parfym. Men En av mina favoriter är Alyssa Ashley Vanilj lukar underbart.
 
Kan inte du lägga ut bilder på när du är liten?
 Jo visst kan jag göra det någon gång.
 
vilka är din närmsta vänn?
Jag kan inte säga att den personen är det utan jag har många underbara vänner.
 
Ja detta var dom frågorna jag svarade på.
 
Hoppas ni gillade det <3
 
Love 

Kommentarer
Postat av: Matilda

Fuusk ! Vill också ha DKNY parfymerna :/ ;)<3

Svar: Tur att man har en pappa som köpte båda till mig ;) älskar han! <3
emmieberntssons.blogg.se

2013-01-23 @ 15:14:32
URL: http://maatiildazz.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0