Fy sjutton

tBläää säger jag bara!!! Skulle aldrig skrivit de där inlägget igår! Idag ramlade jag och fick jätte ont i knät så bara hej då och åka hem. Just nu sitter jag och kollar på dom sista tre på isdansen. Ååh gud va fint ett utav rysslands par åkte.
Här har ni Sveries bidrag och vilka em dagar det har varit fösta majorov som åkte super (tummen upp) och sen Joshi och Vicky som också åkte bra med några små missar men ligger ganska bra inför långa.
 
 
Om ni vill följa konståkningen gör ni det HÄR!
 
 

Imorgon blir det upp med tuppen för extra träning. Medans dom andra ska tävla så ett stort lycka till till dom!
 
Men nus ka jag läsa lite Ida och många många fler säger ju att "cirkeln" är så bra så får väl se om jag orkar läsa den ;)
 
Love 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0