Godnatt

Nu blir det att försöka sova är ju skola och allt nästa vecka, börja vända tillbaka dygnet kanske?

Imorgon ska jag ju då som sagt ha kalas så imorgon blir det nog inget bloggande för än på kvällen. Då kommer ju också veckan i bilder.

Tänkte tipsa om två underbara tjejers bloggar

Http://atjoanna.blogg.se
Joanna har just nu frågestund på bloggen så in och bomba med frågor!

Http://maatiildazz.devote.se

Dessa underbara tjejer spenderar jag nästan all min tid med, i ishallen;)
Så in och läs deras bloggar och släng in någon kommentar emellan åt :)

Alldeles nyss så kollade jag en snabbis på Aftonbladets app och vad hittar jag?! En katt har blivit arresterad för att ha smugglat in saker i ett fängelse, hallå det är en katt?
Men om jag ska vara seriös så orkade jag inte läsa vad det handlade om men rubriken Asså.

Godnatt underbara människor.

Love ❤


Kommentarer
Postat av: Matilda

Naww söt du är :*<3

Svar: Du är söt, din söta sak! <3:*
emmieberntssons.blogg.se

2013-01-06 @ 02:54:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0